اعتراف ناتینگ: رندر جعلی Nothing Phone 2a توسط خود ما پخش شده بود!

در اوایل سال جاری، ما طی چند روز ناگهان غرق در رندرهای با وضوح بالا از گوشی آینده Nothing Phone 2a شدیم. رندرهای جدید تفاوت‌های اساسی را با زبان طراحی گوشی‌های این شرکت نشان می‌دادند، به‌ویژه فقدان رابط محبوب Glyph با چراغ‌های LED در پشت دستگاه. به‌تازگی اما، مشخص شده است که رندر جعلی Nothing Phone 2a توسط خود این برند در یک عملیات گسترده برای کنترل کل جامعه افشاگران منتشر شده بود.

رندر جعلی Nothing Phone 2a

ایده این بود که انتقام محصولات خاصی گرفته شود که زودتر از موعد به بیرون درز کرده و غافلگیری را که برای مدت طولانی در کار بوده، از بین ببرند. این چیز جدی یا مخربی نبود، فقط چیزی بود که باعث می‌شد ناتینگ تا مدتی با آن سرگرم شود.

اولین شاخصی که نشان می‌دهد این رندرها جعلی هستند، رابط گمشده Glyph است. چرا باید ناتینگ نمادین‌ترین المان در طراحی را در گوشی‌های خود حذف کند؟ ما تقریباً بلافاصله متوجه این واقعیت شدیم که این رندر جعلی است، اما شمار زیادی از افراد نیز فریب واقعی بودن بیش از حد این رندر را خورده بودند.

رندر جعلی Nothing Phone 2a

رندر جعلی Nothing Phone 2a

تماشای ویدیو منتشرشده توسط ناتینگ بسیار خنده‌دار است و یک مطالعه موردی خوب از این است که چگونه شایعات اغلب بدون هیچ مبنای واقعی گسترده می‌شوند. همچنین نشان می‌دهد که امروزه جعل کردن رندرها و افشاگری‌ها چقدر آسان است. به‌عنوان‌مثال، دعوت جعلی Apple Event را درنظر بگیرید که توسط هوش مصنوعی ایجاد شده و در کمتر از 10 دقیقه تکمیل شده است.

نظر شما درباره رندر جعلی ناتینگ فون 2a چیست؟

نوشته اعتراف ناتینگ: رندر جعلی Nothing Phone 2a توسط خود ما پخش شده بود! اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,

برچسب ها:



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.