تاریخ رونمایی وان پلاس Nord Buds 3 بیست و هفتم شهریور ماه خواهد بود

پس از رونمایی وان پلاس Nord Buds 3 Pro در ماه جولای، هم‌اکنون تاریخ رونمایی Nord Buds 3 اعلام شده است. این ایربادز آینده وان پلاس در تاریخ ۱۷ سپتامبر (۲۷ شهریور ماه) و در کشور هند رونمایی خواهد شد.

وان پلاس Nord Buds 3 قیمتی کمتر از ۳۰ دلار خواهد داشت

تصویری از کیس OnePlus Nord Buds 3 منتشر شده که شبیه نسخه پرو به‌نظر می‌رسد. بدنه این دستگاه بیضی شکل بوده و نوشته OnePlus بر روی آن حک شده است. وب‌سایت وان پلاس اشاره می‌کند که این ایربادز در دو رنگ مختلف عرضه خواهد شد. اما اسامی این رنگ ها در دسترس نیستند. انتشار شایعات آغاز شده است. با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به اطلاعات فاش شده بیندازیم.

تاریخ رونمایی وان پلاس Nord Buds 3

انتظار می‌رود که طراحی وان پلاس نورد ۳ مشابه مدل پرو باشد. طراحی کیس این ایربادز درست مانند مدل پرو دوگانه است. درب کیس براق بوده درحالی که بقیه قاب دارای روکش مات است. در پایین کیس، یک درگاه USB Type-C دیده می‌شود.

انتظار می‌رود که این ایربادز در رنگ های مشکی و سبز (مشابه مدل پرو) عرضه شود. حتی خود ایرباد ها نیز مانند OnePlus Nord Buds 3 Pro دارای سری سیلیکونی هستند. در درک بهتر، می‌توانید نگاهی به تصویر فاش شده از OnePlus Nord Buds 3 بیندازید.

طراحی OnePlus Nord Buds 3

طراحی OnePlus Nord Buds 3

مطابق با گزارش منبع، مدل پرو در ابتدا با قیمت ۳,۲۹۹ روپیه (تقریباً معادل ۴۰ دلار) عرضه شد. انتظار می‌رود که برادر کوچکتر این ایربادز با قیمت کمتری به دست کاربران برسد. می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این محصول با قیمت زیر ۲,۵۰۰ روپیه (حدوداً معادل ۳۰ دلار) عرضه شود.

نگاهی به مشخصات OnePlus Nord Buds 3 Pro

وان پلاس نورد بادز ۳ پرو یک ایربادز وایرلس است که قابلیت حذف نویز را در اولویت قرار می‌دهد. این محصول توانایی حذف نویز تا ۴۹ دسی‌بل را دارد. Nord Buds 3 Pro به درایور های دینامیکی ۱۲.۴ میلی‌متری مجهز شده از بلوتوث ۵.۴ به‌همراه کدک های صوتی SBC و AAC پشتیبانی می‌کند. این محصول از ویژگی BassWave 2.0 برخوردار بوده و دارای یک EQ دستی برای تنظیم شخصی صدا است.

وان پلاس Nord Buds 3 Pro با حذف نویز فعال و عمر باتری 44 ساعته رسماً معرفی شد

این ایربادز وان پلاس در دو رنگ موجود است. کاربران می‌توانند آن را در رنگ های مشکی یا سبز تهیه کنند. کیس این محصول طراحی دو رنگ دارد. نیمه بالایی قاب براق بوده و نیمه پایینی آن دارای روکش مات است.

نظر شما چیست؟

نوشته تاریخ رونمایی وان پلاس Nord Buds 3 بیست و هفتم شهریور ماه خواهد بود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.