زمان معرفی گوشی جدید هواوی با مکانیسم تاشو سه‌گانه اعلام شد

شرکت هواوی در تدارک برگزاری یک رویداد بزرگ طی روز 10 سپتامبر (20 شهریور ماه) است. برند چینی در این مراسم از محصولات جدید خود رونمایی خواهد کرد.

پوستر اصلی این مراسم نشان‌دهنده دستگاهی با مکانیسم تاشو سه‌گانه و دو لولا در جهت‌های مخالف است. این موضوع بدان معناست که گوشی هوشمند جدید هواوی در ماه سپتامبر معرفی خواهد شد؛ پدیده‌ای که پیش‌تر از سوی مدیرعامل هواوی نیز وعده داده شده بود.

تیزر دیگر به نسخه جدید خودرو برقی Aito M9 با 5 صندلی به‌جای 6 عدد صندلی اشاره دارد. همچنین ساعت‌های هوشمند Watch GT 5 و Watch D2 با سخت‌افزار جدیدا معرفی شده TruSense نیز قابل مشاهده هستند.

هواوی جزئیات مربوط به این دستگاه جدید و پیشگامانه خود را مخفی نگه داشته و اکنون تقریبا هیچ چیز درباره آن مشخص نشده است. در واقع اکنون صرفا می‌دانیم که این گوشی دارای طراحی تاشو Z شکل خواهد بود.

عدم افشای هرگونه اطلاعات یا شایعات درباره این گوشی نشان‌دهنده نظارت دقیق هواوی بر عدم نشت داده‌ها است. سناریوی محتمل دیگر این است که گوشی کماکان در مرحله نمونه اولیه قرار داشته و هواوی در رویداد آینده خود صرفا نسخه آزمایشی گوشی را به معرض نمایش خواهد گذاشت.

دعوتنامه هواوی برای رویداد روز 10 سپتامبر (20 شهریور ماه)

خودرو جدید Aito M9 احتمالا به ورژن اولیه پیش‌تر عرضه شده شباهت خواهد داشت؛ اما بر اساس متن مندرج در پوستر رسمی، این خودرو از طراحی 5 صندلی برخوردار خواهد بود.

خودرو پرچمدار SUV محصول همکاری مشترک شرکت‌های هواوی و Seres است. کمپانی بر روی داشبورد خودرو از سیستم‌عامل HarmonyOS، دستیار صوتی Celia، تخصص خود در زمینه تراشه‌ها، حسگرهای LiDAR و تشخیص چهره جهت استارت زدن خودرو و سایر اجزای حیاتی بهره می‌گیرد.

نوشته زمان معرفی گوشی جدید هواوی با مکانیسم تاشو سه‌گانه اعلام شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.