ایربادز ارزان شیائومی Redmi Buds 6 Lite رسما معرفی شد

شیائومی علاوه بر ارائه موبایل‌های هوشمند مختلف در زیربرندهای متعددی که دارد، لوازم جانبی متنوعی را هم در همین زیربرندها ارائه می‌کند. امروز نوبت به برند Redmi رسیده تا یک ایربادز مقرون‌به‌صرفه رونمایی کند. ایربادز ارزان شیائومی Redmi Buds 6 Lite با قیمت ۲۰ یورو در بازار جهانی ارائه خواهد شد.

ایربادز ارزان شیائومی Redmi Buds 6 Lite

ایربادز جدید ردمی دارای درایورهای 12.4 میلی متری، قابلیت حذف نویز فعال (ANC) و عمر باتری 38 ساعته است. طبیعتا این عمر باتری با شارژ مجدد گوشی‌ها توسط کیس شارژر ممکن خواهد بود. قاب شارژر از طریق پورت USB C شارژ می‌شود.

عمر باتری هر کدام از گوشی‌ها حدود ۷ ساعت است. البته اعلام نشده که این مدت زمان با قابلیت حذف نویز فعال اندازه‌گیری شده یا در حالت خاموش آن؟

ردمی Buds 6 Lite دارای طراحی داخل گوش با سری‌های سیلیکونی قابل تعویض است. این محصول می‌تواند از طریق بلوتوث 5.3 به موبایل یا دیگر دستگاه‌های شما متصل می شود.

قابلیت ANC یا حذف نویز فعال این ایربادز تا 40 دسی‌بل اعلام شده است. به لطف میکروفون‌های دوگانه‌شان، قابلیت لغو نویز در حین تماس را نیز دارند. همچنین از تنظیمات EQ از طریق برنامه Earbuds شیائومی پشتیبانی می کند.

ایربادز اقتصادی شیائومی Redmi Buds 6 Lite در رنگ‌های مشکی، آبی و سفید عرضه می‌شود. قیمت 20 یورو تعیین شده و در حال حاضر در سراسر اروپا از کانال های رسمی شیائومی و خرده فروشان شریک آن برای خرید در دسترس هستند.

نظر شما درباره این ایربادز ارزان شیائومی چیست؟

نوشته ایربادز ارزان شیائومی Redmi Buds 6 Lite رسما معرفی شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.