گوشی تاشو ۳ لا هواوی یک روز پس از آیفون ۱۶ معرفی خواهد شد: ۲۰ شهریور ۱۴۰۳

هفته گذشته تاریخ معرفی سری آیفون 16 اپل رسماً مشخص شد و 19 شهریور 1403 را برای آن علامت زدیم. حالا رسما تایید شده که یکی از هیجان‌انگیزترین محصولات سال ۲۰۲۴ یعنی اولین گوشی تاشو ۳ لا تجاری تنها یک روز پس از رویداد اپل و توسط هواوی معرفی خواهد شد. بله، گوشی تاشو ۳ لا هواوی یک روز پس از آیفون ۱۶ معرفی خواهد شد و ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ را باید برای آن به یاد داشته باشید.

تاریخ معرفی گوشی تاشو ۳ لا هواوی

تا کنون شایعات و تعدادی تصویر غیررسمی از گوشی تاشو ۳ لا هواوی دیده‌ایم. این تصاویر تایید می‌کنند که ضخامت گوشی تاشو ۳ لا هواوی حتی در حالت بسته خیلی کم است.

مدت زیادی است که هواوی در زمینه تولید محصولات تاشو فعالیت دارد و محصولات متنوعی در این دسته تولید کرده است. این برند چینی هم گوشی تاشو بزرگ با حالت تاشو به بیرون و تاشو به داخلی تولید کرده و نشان از تسلط آن‌ها بر طراحی‌های مختلف دارد.

البته که این برند چینی حالا بیش از ۶ سال تحت تحریم‌های سنگین و همه‌جانبه امریکا قرار دارد اما این باعث نشده که آن‌ها تلاش خود را متوقف کنند و به نظر می‌رسد در زمینه این دستاورد جالب، از رقیب کره‌ای خود نیز جلوتر هستند.

همانطور که در پوستر رسمی بالا می‌بینید، تاریخ ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۴ مصادف با ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ برای رونمایی محصول جدید هواوی تایید می‌شود. از طراحی این پوستر که ۳ بخش مجزا تاشده دارد، می‌توان حدس زد که رویداد مربوط به معرفی گوشی تاشو جدید این برند است. محصولی با ۲ لولا و ۳ بخش مجزا که روی هم دیگر تا می‌شوند.

کمتر از یک ماه پیش بود که معرفی گوشی تاشو هواوی نوا فلیپ با قیمت زیر ۷۵۰ دلار به ما نشان داد این برند چینی آماده گسترش سبد محصولات تاشو خود به سمت محصولات اقتصادی هم هست.

آنطور که پیداست ‌آن‌ها یک پرچمدار جدید برای این دسته محصولات دارند. حدود یک هفته دیگر تا رونمایی از این گوشی تاشو هواوی فاصله باقی مانده و بالاخره همه چیز رسمی خواهد شد.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی تاشو سه لا هواوی هستید؟

نوشته گوشی تاشو ۳ لا هواوی یک روز پس از آیفون ۱۶ معرفی خواهد شد: ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.