توسعه Magic Keyboard جدید برای آیپد در دست اقدام اپل است

اپل نه تنها محصولات خاصی تولید می‌کند بلکه لوازم جانبی آن حتی خاص‌تر هم هستند! یکی از لوازم جانبی جذاب را می‌توان کیبرد جادویی یا Magic Keyboard دانست. آنطور که پیداست، این برند در فکر کاهش قیمت صفحه کلید خاص خود بوده و گزارشی در این زمینه داریم. گفته شده که توسعه Magic Keyboard جدید برای آیپد در دست اقدام اپل است.

توسعه Magic Keyboard جدید برای آیپد

طبق گزارش جدید Mark Gurman در خبرنامه Power On، اپل در حال آزمایش یک صفحه کلید جادویی ارزان‌تر برای مدل پایه iPad و iPad Air جدید است.

برخلاف کیبورد جادویی جدید که اردیبهشت ماه و همراه با سری آیپد پرو معرفی شد، این کیبورد جادویی ارزان‌تر دارای قاب بالایی آلومینیومی نخواهد بود. حدس زده می‌شود این مدل از همان مواد سیلیکونی ارزان‌تر کیبوردهای قدیمی استفاده می‌کند.

این Magic Keyboard جدید احتمالاً جانشین Magic Keyboard Folio می‌شود که در سال 2022 با iPad 10 معرفی شد. همچنین گزارش شده که شامل یک ردیف دکمه برای عملکردهای ویژه است، چیزی که برای Magic Keyboard آیپد ایر، جدید محسوب می‌شود.

گورمن انتظار دارد اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، این کیبرد اواسط سال 2025 عرضه شود. موضوعی که هنوز مشخص نیست، قیمت نهایی این کیبرد جادویی ارزان‌تر است.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید که کیبرد جادویی ارزان‌تر برای آیپدهای ارزان اپل می‌تواند انتخاب خوبی برای کاربران باشد؟

نوشته توسعه Magic Keyboard جدید برای آیپد در دست اقدام اپل است اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,

برچسب ها:



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.