آمار فروش گلکسی زد فولد 6 بسیار پایین‌تر از انتظارات سامسونگ بوده است

گوشی‌های هوشمند تاشو هنوز بخش نسبتاً کوچکی از بازار را تشکیل می‌دهند، اما به‌نظر می‌رسد حتی بر اساس استانداردهای خود این بخش، گلکسی زد فولد 6 جدید سامسونگ با مشکل مواجه است؛ زیرا در دو هفته اول عرضه، کمتر از 300 هزار دستگاه آمار فروش از آن در بازار جهانی ثبت شده است.

آمار فروش گلکسی زد فولد 6

درست پس از عرضه گلکسی زد فولد 6 و فلیپ 6، سامسونگ اعلام کرد که به‌دنبال رشد فروش 10 درصدی سالیانه برای گوشی‌های تاشو جدید خود است. اما ظاهراً برخلاف انتظارات، این شرکت شروع خوبی نداشته است، زیرا فروش کمتری نسبت‌به گلکسی زد فولد 5 به‌ثبت رسانده و فروش این دستگاه تنها حدود 270 هزار دستگاه در دو هفته اول دارد.

این گزارش توسط Ice Universe، منبعی قابل اعتماد برای اخبار سامسونگ، ارائه شده است.

آمار فروش گلکسی زد فولد 6

آمار فروش گلکسی زد فولد 6

در سال گذشته، آمار و ارقام حاکی از آن بود که سامسونگ در زمان پیش‌سفارش‌ها (چند هفته اول) حدود 1 میلیون دستگاه تاشو فروخته است که 70 درصد آن را نیز Flip 5 تشکیل می‌داد. این رقم درمجموع حدود 300 هزار دستگاه از Galaxy Z Fold 5 را دربرمی‌گیرد، آن هم تنها در کره جنوبی.

درحالی‌که جدول زمانی رقم ارائه‌شده توسط آیس یونیورس ممکن است کاملاً با آنچه در سال گذشته ثبت شده است، مطابقت نداشته باشد، این واقعیت ساده که مجموع فروش گلکسی زد فولد 6 تنها 270 هزار دستگاه برای فروش جهانی است، نشانه نگران‌کننده‌ای برای سامسونگ به‌شمار می‌رود.

علی‌رغم قابلیت‌های مجهز به هوش مصنوعی و پردازنده قدرتمند سامسونگ، فروش جهانی گلکسی زد فولد 6 بسیار ضعیف گزارش شده است. این را می‌توان به عدم ایجاد تغییرات در طراحی ظاهری، قیمت بالاتر، عدم وجود نوآوری در قابلیت‌های هوش مصنوعی و شاید از همه مهم‌تر، عدم ارتقا و استفاده از ترکیب دوربین قدرتمند نسبت داد. همچنین ممکن است کاربران منتظر رونمایی از سری آیفون 16 اپل باشند تا عیار این گوشی‌ها را سنجیده و دستگاه آینده خود را از میان این مدل‌ها انتخاب کنند.

صرف‌نظر از دلیل کاهش فروش جهانی گوشی‌های تاشو، سامسونگ برای تغییر صنعت و حفظ موقعیت خود به‌عنوان رهبر در بازار تاشوها، باید نوآوری‌های بیشتری مانند مدلی پیشرفته‌تر از زد فولد 6 حال‌حاضر خود عرضه کند.

نظر شما درباره آمار فروش گلکسی زد فولد 6 چیست؟

نوشته آمار فروش گلکسی زد فولد 6 بسیار پایین‌تر از انتظارات سامسونگ بوده است اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.