ایربادز ریلمی بادز T01 با درایور 13 میلی‌متری و عمر باتری 28 ساعته معرفی شد

برند ریلمی به‌تازگی از جدیدترین مدل هدفون TWS خود با نام بادز Buds T01 رونمایی کرده است. ایربادز ریلمی بادز T01 که با قیمت حدود 16 دلار به‌دست خریداران می‌رسد، دارای برخی قابلیت‌های قابل‌توجه ازجمله درایور 13 میلی‌متری، حذف نویز محیطی با هوش مصنوعی، گواهی IPX4 و عمر باتری 28 ساعته است.

ایربادز ریلمی بادز T01

همان‌طور که گفته شد، این ایربادز دارای ویژگی «حذف نویز محیطی با هوش مصنوعی» برای تماس است؛ به این معنی که صدای اطراف شما را حذف می‌کند تا فردی که با او صحبت می‌کنید، به‌خوبی صدای شما را بشنود.

ایربادز ریلمی بادز T01

ایربادز ریلمی بادز T01

عمر باتری Buds T01 درمجموع و به‌همراه کیس شارژ آن، 28 ساعت است. خود هدفون‌ها اما با یک بار شارژ 7 ساعت دوام می‌آورند. این گجت همچنین با درایورهای دینامیک 12 میلی‌متری عرضه می‌شود و دارای گواهی IPX4 برای مقاومت در برابر پاشش آب است. بادز جدید از Google Fast Pair و برنامه Realme Link نیز پشتیبانی می‌کند.

یک حالت تأخیر کم 88 میلی‌ثانیه برای بازی، بلوتوث 5.4 و دو گزینه رنگی سیاه و سفید برای این ایربادز درنظر گرفته شده است. هر هدفون همچنین می‌تواند به‌طور سریع شارژ شود به‌طوری‌که شارژ 10 دقیقه به شما دو ساعت پخش محتوای صوتی ارائه می‌دهد.

Realme Buds T01 برای خرید از Realme ،Flipkart ،Amazon و فروشگاه‌های خرده‌فروشی منتخب با قیمت 16 دلار در دسترس است.

دیدگاه شما پیرامون ریلمی بادز T01 چیست؟

نوشته ایربادز ریلمی بادز T01 با درایور 13 میلی‌متری و عمر باتری 28 ساعته معرفی شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.