در سال جاری بیش از ۱.۲ میلیارد دلار ارز دیجیتال توسط هکرها به سرقت رفته است!

در یک خبر نگران‌کننده برای جامعه ارزهای دیجیتال، شرکت امنیتی ایمون‌فای اعلام کرد که هکرها در سال ۲۰۲۴ موفق به سرقت بیش از ۱.۲ میلیارد دلار از پروژه‌های مختلف بلاکچینی شده‌اند. این رقم نشان‌دهنده افزایش ۱۵.۵ درصدی نسبت به سال گذشته است.

در ۱۵۴ حمله مجزا، هکرها با بهره‌گیری از آسیب‌پذیری‌های امنیتی پروژه‌ها، مقادیر هنگفتی از ارزهای دیجیتال را به سرقت برده‌اند. این اتفاقات باعث شده است که بسیاری از کارشناسان نسبت به آینده رشد و پذیرش گسترده‌تر دارایی‌های دیجیتال ابراز نگرانی کنند.

افزایش چشمگیر سرقت‌های سایبری در حوزه ارزهای دیجیتال، ضرورت توجه بیشتر به امنیت این اکوسیستم را بیش از پیش نمایان کرده است. توسعه پروتکل‌های امنیتی قوی‌تر و آموزش کاربران در خصوص روش‌های مقابله با حملات سایبری، از جمله اقداماتی است که می‌تواند به کاهش این تهدیدات کمک کند.

نوشته در سال جاری بیش از ۱.۲ میلیارد دلار ارز دیجیتال توسط هکرها به سرقت رفته است! اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.