تغییرات طراحی و سخت‌افزاری گوشی هواوی میت 70 پرو فاش شد

با توجه به زمان عرضه گوشی‌های سری میت 60 هواوی در سال گذشته می‌توان پیش‌بینی کرد که سری میت 70 در آینده‌ای نه‌چندان دور معرفی خواهد شد. اگرچه درباره گوشی میت 70 پرو شایعات چندانی منتشر نشده است؛ اما اطلاعات اخیرا لو رفته نشان می‌دهند که این گوشی در مقایسه با میت 60 پرو تغییراتی را در زمینه طراحی و سخت‌افزار تجربه خواهد کرد.

اطلاعات اخیرا لو رفته همگی به طراحی پنل پشتی و ماژول برجسته دوربین اشاره دارند. لنزهای دوربین کماکان با چیدمان دایروی‌شکل در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند؛ اما حلقه شیشه‌ای بیرونی دارای ضخامت بیش‌تری بوده و فلاش LED همراه با عبارت جدید AI-DC به قسمت پایینی حلقه منتقل شده است.

عبارت AI-DC احتمالا به بهبود قابلیت‌های پردازش تصویر از طریق هوش مصنوعی اشاره دارد. هواوی میت 70 پرو احتمالا از تراشه جدید کایرین 9100 بهره‌برداری خواهد کرد؛ پدیده‌ای که چندان تعجب‌آور به‌نظر نمی‌رسد. اما دوربین اصلی نیز دستخوش تغییر خواهد شد.

هواوی میت 70 پرو به‌جای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی از یک سنسور 60 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد؛ اما لنز فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو پریسکوپی 48 مگاپیکسلی با بزرگنمایی 5 برابری حداقل بر روی کاغذ بدون تغییر باقی خواهند ماند.

دوربین سلفی در قسمت جلویی نیز تعویض شده و هواوی میت 70 پرو از یک ماژول 48 مگاپیکسلی و سنسور 3D TOF برای سیستم پیشرفته تشخیص چهره بهره خواهد برد. این در حالیست که هواوی میت 60 پرو با دوربین جلویی 32 مگاپیکسلی روانه بازار می‌شود.

هواوی میت 60 پرو (سمت چپ) و میت 70 پرو (سمت راست)

نوشته تغییرات طراحی و سخت‌افزاری گوشی هواوی میت 70 پرو فاش شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.