زیکر 7X، شاسی‌بلند برقی چینی با شتابی باورنکردنی معرفی شد

زیکر 7X، جدیدترین شاسی‌بلند برقی شرکت چینی زیکر، با مشخصات فنی قدرتمند و طراحی جذاب، آماده رقابت با رقبای اروپایی خود است.

این خودرو که قرار است به زودی در بازار اروپا عرضه شود، به لطف موتورهای برقی قدرتمند خود قادر است در عرض ۳.۸ ثانیه از صفر به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. این شتاب خیره‌کننده، زیکر 7X را سریع‌تر از خودروهای اسپرت مطرحی مانند پورشه کیمن GT4 کرده است.

زیکر 7X با دو ظرفیت باتری ۷۵ و ۱۰۰ کیلووات ساعت عرضه می‌شود که به ترتیب برد ۶۰۵ و ۷۸۰ کیلومتری را برای خودرو فراهم می‌کنند. همچنین، با استفاده از سیستم شارژ سریع ۸۰۰ ولتی، می‌توان باتری این خودرو را در مدت زمان کوتاهی شارژ کرد.

از نظر طراحی، زیکر 7X ظاهری مدرن و اسپرت دارد و از نظر ابعاد کمی بزرگ‌تر از فولکس‌واگن تیگوان است. این خودرو به تجهیزات ایمنی و رفاهی متنوعی مجهز شده است که تجربه رانندگی لوکس و راحتی را برای سرنشینان فراهم می‌کند.

ورود زیکر 7X به بازار اروپا، نشان‌دهنده‌ پیشرفت روزافزون صنعت خودروهای برقی در چین و رقابت شدید این کشور با برندهای اروپایی است.

نوشته زیکر 7X، شاسی‌بلند برقی چینی با شتابی باورنکردنی معرفی شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.