رکورد پخش محتوای المپیک در یوتیوب شکسته شد

یوتیوب اعلام کرد که کاربران این پلتفرم بیش از ۴۰ میلیارد دقیقه (۶۵۰ میلیون ساعت) را صرف تماشای محتوای مربوط به المپیک ۲۰۲۴ پاریس کرده‌اند. این آمار نشان می‌دهد که المپیک امسال نه تنها یک رویداد ورزشی بزرگ، بلکه یک پدیده فرهنگی گسترده در فضای مجازی بوده است.

با توجه به آمار ارائه شده، بیش از ۱۲ میلیارد بازدید برای محتوای المپیک در یوتیوب ثبت شده است که نشان از علاقه شدید کاربران به تماشای این مسابقات به صورت آنلاین دارد. همچنین، نسخه تلویزیونی یوتیوب نیز با ثبت ۱.۹ میلیارد بازدید و ۱۸۰ میلیون بازدیدکننده منحصربه‌فرد، سهم قابل توجهی در این موفقیت داشته است.

این آمار چشمگیر در حالی منتشر می‌شود که بسیاری از کاربران از طریق تلویزیون‌های کابلی یا سرویس‌های پخش آنلاین دیگری نیز المپیک را تماشا می‌کردند. با احتساب این آمار، می‌توان گفت که المپیک ۲۰۲۴ پاریس یکی از پربیننده‌ترین رویدادهای ورزشی در تاریخ بوده است.

نوشته رکورد پخش محتوای المپیک در یوتیوب شکسته شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.