گوشی تاشو شیائومی میکس فلیپ 2 در سال 2025 عرضه خواهد شد

اگرچه گوشی تاشو صدفی‌شکل شیائومی با نام میکس فلیپ به تازگی معرفی شده است؛ اما خبر شگفت‌انگیز اینکه برند چینی توسعه گوشی تاشو نسل آینده خود موسوم به شیائومی میکس فلیپ 2 را آغاز کرده است.

البته این اطلاعات از سوی پایگاه داده معتبر GSMA IMEI ارائه شده است. تیم XiaomiTime اخیرا موفق به شناسایی دو شماره مدل مختلف شده که انتظار می‌رود متعلق به گوشی شیائومی میکس فلیپ 2 باشند. در حال حاضر برای هرگونه گمانه‌زنی پیرامون شیائومی میکس فلیپ 2 هنوز خیلی زود است. در عین‌حال می‌توان تائید کرد که شیائومی میکس فلیپ 2 در بازار جهانی عرضه خواهد شد.

در حال حاضر شیائومی روی توسعه گوشی‌های سری 15 خود کار می‌کند. سری شیائومی 15 شامل 4 مدل مختلف با اسامی شیائومی 15، شیائومی 15 پرو، شیائومی 15S پرو و شیائومی 15 اولترا خواهد بود. شیائومی سرگرم آماده‌سازی چندین گوشی هوشمند جدید است. بعلاوه برند چینی روی توسعه یک گوشی هوشمند بدون دکمه با اسم رمز zhuque نیز کار می‌کند. این دستگاه نیز در مرحله تست قرار دارد.

اکنون نخستین جزئیات درباره گوشی جدید شیائومی میکس فلیپ 2 فاش شده است. این دستگاه با دو شماره مدل 2505APX7BC و 2505APX7BG پر پایگاه داده IMEI ظاهر شده است. این دو شماره مدل با عدد 2505 آغاز می‌شوند. این کد به عرضه گوشی در ماه مه 2025 اشاره دارد. شماره مدل شیائومی میکس فلیپ با کد 2405 آغاز شد؛ اما این دستگاه در جولای سال 2024 در دسترس خریداران قرار گرفت.

بنابراین انتظار می‌رود که دستگاه‌ تاشو جدید در جولای سال 2025 رونمایی شود. اولین شماره مدل یعنی 2505APX7BC دارای حرف C در قسمت انتهایی خود است؛ پدیده‌ای که به عرضه گوشی در بازار چین اشاره دارد. دستگاه دوم دارای شماره مدل 2505APX7BG بوده و حرف G در انتهای شماره مدل نیز به عرضه آن در بازارهای جهانی اشاره می‌کند.

صرفنظر از این موارد جزئیات بیش‌تری درباره شیائومی میکس فلیپ 2 ارائه نشده است. با این‌حال مشاهده این گوشی در پایگاه داده IMEI موجودیت آن‌را به‌طور رسمی تائید می‌کند.

نوشته گوشی تاشو شیائومی میکس فلیپ 2 در سال 2025 عرضه خواهد شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.