وان پلاس ۱۳ اواسط پاییز رونمایی خواهد شد

چندین برند چینی در حال آماده‌شدن برای رونمایی از گوشی های جدید خود هستند. انتظار می‌رود وان پلاس تا پایان سال جاری میلادی از سه گوشی جدید برای عرضه در بازار چین رونمایی کند. این تلفن های هوشمند جدید عبارتند از: وان پلاس ۱۳، وان پلاس ایس ۵ و ایس ۵ پرو.

وان پلاس ۱۳ پیش از ۲۱ آبان ماه عرضه خواهد شد

طبق گزارش های منتشر شده در چند وقت اخیر، سری OnePlus Ace 5 در ماه نوامبر برای رقابت با سری Redmi K80 شیائومی از راه خواهد رسید. اما انتظار می‌رود که OnePlus 13 قبل از سری Ace 5 معرفی شود. هم‌اکنون، افشاگر معروف اطلاعات یعنی Digital Chat Station، اطلاعاتی را در مورد بازه زمانی دقیق رونمایی این تلفن هوشمند آینده وان پلاس به اشتراک گذاشته است.

پست Digital Chat Station

اطلاعات فاش شده نشان می‌دهند که وان پلاس قصد دارد پیش از رویداد خرید Double 11 (یازدهم نوامبر/بیست و یکم آبان) گوشی OnePlus 13 را برای خرید در اختیار کاربران قرار دهد. DCS ادعا می‌کند که این تلفن هوشمند در اواخر ماه اکتبر یا اوایل نوامبر (اوایل تا اواسط آبان) به‌طور رسمی معرفی خواهد شد.

مشخصات مورد انتظار OnePlus 13

انتظار می‌رود که وان پلاس ۱۳ دارای یک صفحه نمایش ۶.۸ اینچی OLED LTPO با رزولوشن 2K، رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی و چهار لبه میکرو خمیده باشد. این دستگاه به سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش مجهز خواهد شد و به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری ColorOS 15 به دست کاربران خواهد رسید.

وان پلاس ۱۳ به دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی مجهز می‌شود. این دستگاه دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور سونی LYT-808 و لرزشگیر اپتیکال (OIS)، به‌همراه دوربین فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو پریسکوپی ۵۰ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابری خواهد بود.

قیمت وان پلاس ۱۳ حدوداً مشابه نسل قبل خواهد بود

تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز OnePlus 13 را بر عهده خواهد داشت. انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند حداکثر به ۲۴ گیگابایت حافظه رم LPDDR5x و ۱ ترابایت حافظه ذخیره‌سازی UFS 4.0 مجهز شود. این دستگاه دارای باتری پرظرفیت ۶,۰۰۰ میلی‌آمپری خواهد بود و احتمالاً از شارژ سریع ۱۰۰ واتی سیمی و ۵۰ واتی وایرلس پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود که OnePlus 13 با برخورداری از استاندارد IP68/69، در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم باشد.

نظر شما چیست؟

نوشته وان پلاس ۱۳ اواسط پاییز رونمایی خواهد شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.