ریلمی هدفون اقتصادی جدیدی با قابلیت‌های هوش مصنوعی رونمایی کرد

شرکت ریلمی در کنار معرفی گوشی‌های هوشمند جدید خود، از هدفون بی‌سیم جدیدی با نام Realme Buds T01 رونمایی کرد.

این هدفون اقتصادی با طراحی جذاب و امکانات هوش مصنوعی، به عنوان یک گزینه مناسب برای کاربران با بودجه محدود معرفی شده است.

یکی از ویژگی‌های برجسته این هدفون، استفاده از هوش مصنوعی برای کاهش نویز محیط در هنگام مکالمه است. به این ترتیب، کیفیت مکالمات حتی در محیط‌های شلوغ نیز حفظ خواهد شد.

Realme Buds T01 دارای عمر باتری قابل توجهی است. با یک بار شارژ کامل، این هدفون می‌تواند تا 7 ساعت به صورت مداوم مورد استفاده قرار گیرد و با استفاده از کیس شارژ، این زمان تا 28 ساعت افزایش می‌یابد. همچنین، با تنها 10 دقیقه شارژ، می‌توانید تا 2 ساعت از این هدفون استفاده کنید.

این هدفون از درایورهای 12 میلی‌متری برای ارائه کیفیت صدای بهتر استفاده می‌کند. همچنین، با استاندارد IPX4 در برابر آب و عرق مقاوم است و از فناوری‌های بلوتوث 5.4، Google Fast Pair و Realme Link پشتیبانی می‌کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب این هدفون، حالت تأخیر کم 88 میلی‌ثانیه‌ای است که آن را برای بازی‌های موبایلی مناسب می‌سازد و می‌توان این مدل را یک هدفون گیمینگ هم نامید.

Realme Buds T01 در دو رنگ مشکی و سفید عرضه خواهد شد و قیمت آن در هند 15 دلار تعیین شده است.

با توجه به مشخصات فنی و قیمت مناسب، Realme Buds T01 می‌تواند به یکی از محبوب‌ترین هدفون‌های اقتصادی بازار تبدیل شود.

نوشته ریلمی هدفون اقتصادی جدیدی با قابلیت‌های هوش مصنوعی رونمایی کرد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.