مشخصات احتمالی دوربین اصلی و نمایشگر گوشی هواوی P70 فاش شد

شرکت هواوی به شکلی جدی سرگرم توسعه گوشی‌های هوشمند سری P70 خود است؛ دستگاه‌هایی که به‌عنوان جانشینان سری موفق هواوی P60 به بازار عرضه می‌شوند. این گوشی‌ها احتمالا زودتر از موعد زمانی قبلا پیش‌بینی شده و طی ماه مارس امسال به‌طور رسمی معرفی خواهند شد. این اطلاعات توسط یک افشاگر با نام مستعار Smart Pikachu در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده است.

این اطلاعات با جزئیات پیش‌تر لو رفته مبنی بر عرضه گوشی‌های جدید در پنجره زمانی اواخر ماه مارس یا اوایل آوریل 2024 مطابقت دارند. بعلاوه افشاگر مورد اشاره در خصوص ویژگی‌های دوربین سری آینده هواوی P70 اطلاعات جالبی را ارائه نموده است.

به گفته وی، گوشی هواوی P70 Art احتمالا مجهز به سنسور تصویربرداری IMX989 ساخت سونی خواهد بود. این سنسور به لطف دیافراگم و قابلیت‌های فوکوس خود، کیفیت تصویربرداری را نسبت به نسل‌های قبلی به میزان قابل‌توجهی افزایش می‌دهد. بعلاوه هواوی قصد دارد تا در نیمه دوم سال 2024 نمایشگری با رزولوشن نزدیک به 2K را تست نماید.

اخیرا یک افشاگر مشهور با شناسه Digital Chat Station به جزئیات جالبی در رابطه با مشخصات دوربین سری P70 اشاره کرد. به گفته وی این سری احتمالا از دیافراگم متغیر فیزیکی کمپانی موسوم به Huawei OV50H بهره‌برداری خواهد کرد. ظاهرا هواوی قصد دارد تا در مدل‌های مختلف این سری از سنسور 1/1.3 اینچی OV50H و حسگر بزرگ‌تر 1.02 اینچی IMX989 استفاده کند. مدل پیشرفته‌تر موسوم به P70 Art احتمالا مجهز به سنسور IMX989 سونی خواهد بود. این فرضیه با پیش‌بینی قبلی یک تحلیل‌گر مشهور با نام مینگ‌ چی‌کو مطابقت دارد.

همچنین مینگ چی‌کو خاطرنشان کرده که هواوی P70 Art مجهز به لنز هیبریدی شیشه‌ای پلاستیکی متمایز از نوع 1G6P خواهد بود. انتظار می‌رود که این لنز، عملکرد دوربین را به میزان چشمگیری ارتقاء دهد.

سایر اطلاعات فاش شده نشان می‌دهند که سری هواوی P70 مجهز به یک نمایشگر 6.7 اینچی با لبه‌های خمیده در هر 4 طرف و حواشی حداقلی خواهد بود. هواوی برای این سری از نمایشگرهای اولد ساخت شرکت‌های داخلی نظیر Visionox، CSOT، BOE و Tianma استفاده خواهد کرد. این سری از سیستم دوربین پشتی سه‌گانه با طراحی منحصربه‌فرد و الگوی مثلثی همراه با نام تجاری XMAGE هواوی بهره گرفته و بر مقوله تصویربرداری با کیفیت بالا تمرکز خواهد داشت.

بعلاوه انتظار می‌رود که این گوشی مجهز به یک باتری با چگالی بالا 5000 میلی‌آمپرساعتی و اسپیکرهای استریو دوگانه با یک گیرنده باشد. همچنین مدل پایه هواوی P70 احتمالا از تراشه کایرین 9000S استفاده خواهد کرد.

نوشته مشخصات احتمالی دوربین اصلی و نمایشگر گوشی هواوی P70 فاش شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.